Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020

ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ

 


Το παλιό μου σχολείο μες στο νου μου γυρνάει

παιδικά μου τα χρόνια πως αλλάζουν καιροί

χτυποκάρδια θρανία και η σκέψη ζητάει

κάποιους φίλους να βρει


το παλιό μου σχολείο μία χούφτα ψυχούλες

ένας δάσκαλος τάξη σεβασμός σαν θεός

ησυχία διδάσκει στο χαρτί οι γραμμούλες

που να βρεις και στυλό 


μία σάκα για δύο μολυβάκι ξυστό 

με σχισμένο βιβλίο και αυτό δανικό

να διαβάζεις με λάμπα πετρελαίου θολή

το παλιό μου σχολείο τι μικρή η αυλή


πόσοι τάχα φίλοι μου ζούνε 

οι μικροί μου εκείνοι έχουν γίνει σοφοί

μα η  φτώχια του τότε υποθήκη σου δίνει

για αρίστη  ζωή


το παλιό μου σχολείο τι σταθμός στη ζωή μου

το θυμάμαι με δέος ας ερχόταν ξανά

ξαργυρώνω μια μέρα  μες στη τάξη εκείνη

και ας δω τα στερνά


Μ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ



 








 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου