Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020

ΜΙΑ ΣΑΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

 


Μια σάκα βιβλία όλη σοφία

τη  σέρνω στο χέρι πρωί μεσημέρι

γεμάτη αγάπη γλυκιά συντροφιά


η σάκα για μένα αξίζει για δέκα

κόποι και ώρες μολύβια και γόμες

του νου μου φωνή


λύχνος που καίει παρέα με σάκα

κούραση σκέψης η ετούτη κρατάει

πότε ανοίγει και πότε μου κλείνει


αγάπη δική μου σχολειού μαθητής μου  

ζευγάρι σφουγγάρι να σβήνει σε τοίχο

το φάλτσο μου στίχο κριτής η στιγμή 


μια σάκα βιβλία ξενύχτια για ώρες

ο ύπνος μου λίγος λιακάδες και μπόρες

πότε με γέλια και πότε με μέλια

κρυφή μου μορφή


η σάκα θα κλείνει για πάντα τη μνήμη

σαν γίνεις ο γέρος στην άκρη σε μέρος

χωρίς τα βιβλία να βλέπουν εσένα

ζωή σου αρένα χωρίς θεατές


κι η σάκα κλεισμένη για χρόνια να μένει

ορφανή μου καλή μου 

γριά με ψυχή


Μ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου