Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ



Θέλω να ζήσω μέσα στη τάξη

το χρόνο γυρίσω να γίνω μικρός

να δω τη δασκάλα μ’ αγάπη να λέει

θα γίνεις σοφός


τώρα στο τέλος τα χρόνια εκείνα

στο νου μου ξυπνάνε εικόνες θολές

οι πρώτοι μου φίλοι στο ίδιο θρανίο

το πρώτο σχολείο γλυκές μου στιγμές


μακάρι να ζούσα για λίγο στη τάξη

να κάνω μια πράξη να λύσω σωστά

 να σβήσω να γράψω κι ακόμα ας κλάψω

μα θα’ ναι ωραία κοντά μου παρέα

για με αδερφός


ν’ ακούσω φωνή της με δέος να λέει

ετούτο εκείνο προσέξτε τι λέω

αργά θυμηθείτε τα λόγια ετούτα

μπροστά η ζωή


σχολείο καρδιά μου κουδούνι σου τώρα

νεκρό δεν φωνάζει ημέρα χαράζει

μα όμως ακούω φωνή σου γλυκιά


ζωή ομορφιά μου γέρος κοντά μου

κρατώ αναμνήσεις κόλλες ασκήσεις

χτυποκάρδια θρανίων παλμοί της καρδιάς


κλείνω τα μάτια κι τάξη μπροστά μου

βιβλίο στο χέρι πρωί μεσημέρι 

να κάνω πως παίζω έστω για λίγο 

παλιό μου  σχολείο γιατί σ’ αγαπώ


Μ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ








 






 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου