Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

BAΛΕ ΜΑΣΚΑ



         

Βάλε μάσκα μη κολλήσεις
το’ πανε και οι ειδήσεις
βάζω μάσκα εις τη μούρη
είμαι ίδιος σαν γαϊδούρι

βάζω μάσκα το βουλώνω
και στο δρόμο δεν μαλώνω
περπατώ χωρίς φωνή
για να δούμε τι θα βγει

ρε γυναίκα βάλε μάσκα
για να πάμε  μία τσάρκα
και στο δρόμο κάμε μούγκα
γιατι σου’βαλα και μπούρκα
άσε ‘μαι  να οδηγήσω 
επί τέλους ξεκινήσω 

τι ωραία ησυχία
μία βόλτα ευτυχία
είμ’ εγώ κι ο εαυτός μου
ο καλύτερος του κόσμου\

ρε τι μάσκα την κρατάω
έτσι δα θα περπατάω
θα μιλάω με τα μάτια
κι φωνή μου σε στιχάκια

και η μούγκα είν’ ωραία
κάνει όμορφη παρέα
ξέρεις να’χεις τη γυναίκα
μια μουγκή σαν Βελιγκέκα
να τη βγάζεις δίχως ζόρι
μια ζωή μουγκό βαπόρι

ρε αρρώστια είσ’ ωραία 
κάνε μου λίγη παρέα
και σου δίνω ότι θέλεις
θε να ζω μωρέ τεμπέλης 
δίχως κείνη τη μουρμούρα
τι την θέλω την κουλτούρα
με τη μάσκα όλα φίνα
πάω βόλτα στη Ραφήνα

ΜΙΜΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ







  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου