Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018

ΚΑΙ ΓΩ ΕΝΑΣ ΑΛΗΤΗΣ




Και στο μεθύσι της ζωής αλήτης του ονείρου
κερνώ στη κάθε μου στιγμή γλυκόπιοτο ποτό
γιορτή ετούτη με βιολιά σε χρόνο του απείρου
στα σύννεφα πετώ

έρμος εγώ εδώ και κει στη στράτα σαν δραγάτης
σκέψεις στο νου αλλόκοτες ταράζουν τις στιγμές
του δρόμου τούτου ερημιά και γω ένας διαβάτης
τρένο χωρίς γραμμές

πίνω κρασί για να μεθώ πίνω και τραγουδάω
κάνω τον κόσμο να γελά σέρνω και το χορό
κι απ’ τη ζωή μου τη πεζή πολλά μα δεν ζητάω
μα ούτε κι απορώ

αλήτης είμαι το κρατώ αλήτικα γλεντάω
σκέψεις πολλές ατίθασες τρελαίνω τη ζωή
κοιμάμαι γω ανάσκελα τον ουρανό κοιτάω
δεν μπαίνω σε κλουβί

ελεύθερος γεννήθηκα ελεύθερος πεθαίνω
ξυπόλητος περπάτησα στη σάρκα της ξηράς
την εμπειρία της ζωής  κάθε στιγμή μαθαίνω
δεν είμαι φουκαράς

ΜΙΜΗΣ  ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου