Παρασκευή 27 Ιουλίου 2018

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ( ο στίχος μου )





Δυό λόγια μόνο στο χαρτί από καρδιάς αγάπη
μια προσφορά είναι κι αυτή ελπίδα στη ζωή
θέλω φυτέψει τον ανθό σε χώμα μες στη στάχτη
ετούτη τη στιγμή

φυτεύω όνειρα ξανά μια προσφορά στη προίκα
σκεπάζω κάρβουνα θολά εικόνες που πονούν
χαρίζω τα υπάρχοντα ότι μπροστά μου βρήκα
δεν ξέρω αν  αρκούν

και γω μετρώ τη συμφορά και γω μετρώ τον πόνο
ματώνω πνεύμα και ψυχή σαν γράφω στο χαρτί
τους στίχους μου μα το θεό κρυφά εγώ πληρώνω
ετούτη τη στιγμή

άνθρωπε συ όπου πονάς  στο μαύρο χώμα χτίσε
πάρε τους στίχους μου αν θες και χίλιες μου ευχές
τα υλικά ίσως φθηνά μα θάρρεψε και λύσε
το άχαρο το χθες

κι αν χρειαστείς και μάστορα κι αν χρειαστείς εργάτη
θα ’ρθω μικρός εγώ πολύ λιθάρι να κρατώ
στ’ ορκίζομαι μα το Θεό δεν είναι μια απάτη
αφού σε αγαπώ

ΜΙΜΗΣ  ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου