Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020

Η ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ

 


Η παλιά μου αγάπη στη ψυχή μου κουρνιάζει

περασμένα τα χρόνια νοσταλγώ τις στιγμές

σαν ακούω φωνή της σαν να βλέπω το νάζι

τι στιγμές τρυφερές 


η παλιά μου αγάπη ένας κόσμος ονείρου

δυο παιδιά στην αλάνα με αθώες ψυχές

μία έλξη φωλιάζει μια εικόνα απείρου

νοσταλγία το χθες     


η παλιά μου αγάπη πόσα λόγια χαμένα

μία στράτα με χέρι ντροπαλά τα φιλιά

και το χάδι του νου μου να λιγώνει εμένα

της αγάπης σκλαβιά 


η παλιά μου αγάπη ανεμώνη σε βράχο

μαραμένη κοιτάζει το διαβάτη να δει

να ρωτήσει αν είδε ανθρωπάκο μονάχο

να ρωτήσει αν ζει 


η παλιά μου αγάπη μια γωνιά του σπιτιού μου

δυο γλάστρες ανθίζουν αγκαλιά οι ανθοί

πάντα ίδια εικόνα  σε μια θέση του νου μου

στα κρυφά μαρτυρεί 


Μ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου