Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

ΑΛΛΑΖΩ ΣΥΝΗΘΕΙΑ

 

Α

Αλλάζω συνήθεια πολλά παραμύθια

κουρτίνα στη μούρη να μοιάζω γαϊδούρι

σκυλάκι του δρόμου ζωή μου του τρόμου

τι άλλο να πω

 

αλλάζω συνήθεια ιός είναι εχθρός μου

δεν βλέπω εμπρός μου το φως μου ζητώ

 

θέλω φιλήσω χέρι κρατήσω

δυό μέτρα πιο πέρα ο έρως πεθαίνει

ο νους μου μαθαίνει

να μη μου μιλεί

 

η φύση διδάσκει και γω με δισάκι

το δρόμο μου παίρνω μονάχος στο δάσος

δεν ξέρω αν ζω

 

αλλάζω συνήθεια ζητάω βοήθεια

κανείς δεν ακούει φωνάζω κοιτάζω

δεν βλέπω κανέναν παντού ερημιά

 

αλλάζω συνήθεια γιαγιάς παραμύθια

νέα συνήθεια χωρίς μια βοήθεια

μα που να σταθώ

 

εμβόλια νέα τη σάρκα κερνάνε δοκιμές

του θανάτου θα φθάσουνε κάπου

η όχι ποτέ

 

γιαυτό και μονάχος  δυό βήματα κάνω

και στόχο δεν βάνω με πείσμα κρατάω

παλιά μου ζωή

 

Μ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου