Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020

ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ



Ψυχή γαλάζια ντύθηκες  το σώμα σου πελάδα

σανίδες που βραχήκανε βαδίζουνε μουγκές 

κι πάσσαλοι που φύτρωσαν στο βούρκο σου αράδα 

ανάσες σου κρυφές


μετρώ εικόνες παρελθόν στιγμές όπου γραφτήκαν

το αεράκι έφερε το χθες να μου μιλά 

και γω να στέκω στο γιαλό με πόδια που βραχήκαν 

πατώντας στα ρηχά


ω! Λογισμέ απρόσκλητε του βούρκου συ αιτία

να τ’ αποφύγω δύσκολο το θέαμα σκληρό

πληρώνω την αγάπη μου τη λίμνη την Αγία

με νόμισμα χρυσό 


ξάπλα σε φύκια του γιαλού ακούω βογκητό της

και νιώθω την ανάσα της στο κύμα του νερού

κάτι μου λέει στα μουγκά μπορεί το σ’ αγαπώ της

στην κάλμα του γιαλού


ο στοχασμός θαλασσινός η ώρα μες στο δείλι

ο πίνακας κοκκίνισε το χρώμα του ροδί

κι ένα γλαρόνι που πετά το νου να τον ζαλίζει

και γω ένα παιδί


κράτα κορμί μη βυθιστείς μ’ αρμύρα συ παστώσου

γίνε πουλί της θάλασσας και μη πατάς ξηρά

κοίτα να βρεις αληθινά τον άλλον εαυτό σου

και θάψου στα νερά


γαϊτα συ όπου περνάς κάνε μια στάση τώρα

για να φορτώσω τους καημούς που έχω στη ψυχή

το νιώθω στο ορκίζομαι πως  ήρθε πια η ώρα

θα κάνω μια ευχή


θέλω να ζήσω δίπλα σου παιδί ονειρεμένο

να σου διαβάζω στίχους μου και συ να μου γελάς

κι αν το κορμί μου δεν βαστά που θα’ναι γερασμένο

άσ'το μην το κρατάς


ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου