Τρίτη 28 Απριλίου 2020

ΠΑΩ ΠΑΡΑΛΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!



Παίρνω σάκο και ομπρέλα φουσκωτή μία σαμπρέλα
παίρνω φτυάρι και γκασμά μετακόμιση παιδιά
φτάνω μόνος στ’ ακρογιάλι βλέπω κόσμο πόσοι άλλοι
που να κάτσω τους ρωτάω κάπου κει όχι κοντά

όχι δω φωνάζει κάποια μακριά παίρνω και χάπια
ίσως έχω τον ιό το παλτό μου για μαγιό

φεύγω πάω κει στην άκρη στα βραχάκια με το κύμα
βγάζω μάσκα και τραγιάσκα τη σαμπρέλα τη ξαπλώστρα
μια πετσέτα τρία μέτρα μια καρέκλα πλαστική
μία κρέμα για το σώμα μα δεν τέλειωσα ακόμα
κολατσό δύο φρατζόλες σαγιονάρες δίχως σόλες  
μια ομπρέλα για τον ήλιο ένα ρόφημα σαν τίλιο 
μ’ εχει πιάσει το κεφάλι τι το θέλω τέτοιο χάλι
μια βουτιά ήρθα να κάνω για να δούμε θα προκάμω
είμαι μόνος παραλία τι μεγάλη ησυχία
μήπως έχει τον ιό το θερμόμετρο να βρω 
να το βάλω μες στο κύμα για να δω μωρέ 
τι γράφει σαν το βλέπω και αστράφτει  ο ιός μήπως θε να
‘ρθει Παναγιά μου τι κακό ξεκρεμώ το θυμιατό

φεύγω πάω να πιο πέρα καταλήγω μες στη ξέρα 
που ξαπλώνω ρε παιδιά ρε ιέ αναποδιά

ένα μπάνιο τι μαγεία μες στον ήλιο μαγειρεία
έχω γίνει αστακός πάλι βλέπεις ο ιός
νέα μέτρα και στο μπάνιο αποστάσεις μη κολλήσω 
δεν το θέλω βλαστημήσω μα σκιά ρε που θε να’ βρω
οι ξαπλώστρες καμαρίνια πλαστικά τα παραπέτια
το θερμόμετρο στα ύψη μέσα κει λιποθυμήσει
θερμοκήπια στην άμμο μια κηδεία εδώ χάμω 
τι την θέλω τη βουτιά καλοκαίρι στα χαρτιά
μένω σπίτι και του χρόνου θε να μπω με το μαγιό μου
στη μπανιέρα μεσημέρι το τηλέφωνο στο χέρι και
ντουζιέρα όπως θέλω με νεράκι καθαρό μένω
σπίτι αποφεύγω συναντήσω τον ιό κι άμα πάω
παραλία θα σκεφτώ μα την Αγία η καλύτερη 
ξαπλώστρα η μπανιέρα μου στο σπίτι με το κλίμα 
όσο θέλω τύφλα να’ χει ο ιός θα’μαι πάλι τυχερός

Μ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου