Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Η ΝΕΑ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΚΟΡΩΝΟΪΟ ΕΠΟΧΗ



Κάνω δίαιτα το βλέπεις βάζω μάσκα να μη τρώγω 
η φωνή μου με το ζόρι σαν να είμαι μακριά 
χαιρετάω με το βλέμμα η κουνάω το κεφάλι
άστα έχω και μια ζάλη το περίμενες το χάλι

Μια μουτσούνα σαν αρκούδα φασκιωμένη 
περπατάω σ’ ένα δένδρο ρε χτυπάω να καρούμπαλο
στη μούρη δεν το έβλεπες καμπούρη?

Όχι χέρι μη μου πιάνεις ας το κάτω για να σκύψω
να λουμπάγκο εις τη μέση το κορμί μου εις στο γύψο
καρναβάλι μες στο δρόμο μασκαράδες περπατάνε
 κάπου κάπου να χτυπάνε μεταξύ τους ρε παιδιά
να τσιρότα λευκοπλάστες γρατσουνιές για τα καλά

Έχει κόσμο όχι τώρα πέρνα συ ναι άλλη ώρα
στη σειρά σου δεν το βλέπεις είσαι έξυπνος
που τρέχεις για να μπεις κι από τους πρώτους
κάτσε τώρα στη σειρά ναι στο τέλος της ουράς

Πάω μάσκα στο κουρέα για να κόψω τα μαλλιά
με κοιτά με απορία δίχως άλλη ναι μιλιά και μου
λέει θα στα κόψω αν μ’ αφήσεις το κεφάλι κι
έρθεις βράδυ και το πάρεις έχω τώρα και δουλειά 
μη μιλάς ρε μασκαρά

ρε γιατρέ έχω κουφάλα το δοντάκι μου πονάει
δεν μπορώ να στο γιατρέψω ούτε βλέπω τη μασέλα
μάσα κάμποσες ημέρες τη μασκούλα σου και έλα
θα σου κάνει και καλό τι τον θέλεις το γιατρό

Σαγαπώ θα σε φιλήσω μα τη μάσκα δεν θα λύσω
τότε ας το δεν πειράζει θα με φάει το μαράζι
έχω μια φωτογραφία που ‘σουν πριν την εφηβεία

Στο λαιμό μου κουδουνάκι περπατάω με τα πόδια
μες στο δρόμο ω! τι κόσμος μου θυμίζουνε τα βόδια
οι κουδούνες να χτυπάνε συναυλία του προχείρου
έχων τη μορφή του χοίρου ρε χαμός μέσα στο δρόμο
τροχονόμοι με τις μάσκες και στα χέρια άσπρα γάντια
μπουκωμένοι και οι δρόμοι μία κίνηση αγάντα
για να φθάσω στη δουλειά βλέπω σούρουπο 
να φτάνει το γραφείο είν’ κλειστό πάρε πέντε
για μισθό άμα φίλε μου αργείς άστο είσ’ απολυθείς 

Μ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου