Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ



Το παλιό μου βιβλίο αγκαλιά το κρατούσα
στις ασάλευτες νύχτες δεν μετρώ τις φορές
και ένα τρέμουλο ζούσα δυό εικόνες κρατούσα
στις σελίδες θαμπές

κάθε βράδυ στη λάμπα αμυδρά το κοιτούσα
και το φως να χαρίζει την αγάπη δειλά
χτυποκάρδι σελίδα τη μορφή της την είδα
αγωνίας καρδιά

το παλιό μου βιβλίο μια μορφή που κοιτάει
ντροπαλό φαγωμένο με το χρώμα αχνό
ένα χάδι από μένα κάθε τόσο ζητάει
δύο χάδια κι αυτό

οι σελίδες κλεισμένες κουρασμένες ξαπλώνουν
φαγωμένες στην άκρη γηρατειά θε να πει
μία προίκα του νου μου με τα φύλλα φθαρμένα
το κρατώ μη χαθεί

το παλιό μου βιβλίο δεν τ’ αλλάζω με χρήμα
έχει σάρκα κι ανάσα έχει χτύπο καρδιά
αν το χάσω θα φύγω συντροφιά μου στο μνήμα
κάνω τάμα παιδιά

ΜΙΜΗΣ  ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου