Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ( σκέψη ζωγράφου )




Και ξαφνικά βλέπω το φως μια έμπνευση για μένα
λόγια βουβά μα καθαρά το χρώμα ζηλευτό
κάτι κεντρίζει την καρδιά ζωή και στα θλιμμένα
παίρνω μπογιές και χρώματα  τον έρωτα μεθώ

πουλί πετά στον ουρανό φτερούγες ανοιγμένες
ήρθε το φως ξημέρωσε λουλούδια ζηλευτά
η μέρα έγινε χαρά με άνθη μυρωμένα
κάνω το τώρα σήμερα να μοιάζει με χαρά

αμπόλιαστο το όνειρο η αρμονία μπρός μου
ο πίνακας παίρνει ζωή το χρώμα περπατά
και συ μικρή μου έμπνευση το θέμα σου για δώσ’ μου
να κάνω τριαντάφυλλα  με μία πινελιά

κι έμπνευση σαν φάντασμα να στέκεται μπροστά μου
μια πόζα φωτοστέφανη εμέ να προκαλεί
το έργο ασυνήθιστο να παίρνει τα μυαλά μου
και τέλος να μη σκέφτομαι τι έργο θα μου βγει

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου