Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΚΙΘΑΡΑ ΜΟΥ



                         


Ένας ο ήχος συντροφιά μια σκέψη παραπέρα
απέραντο το νόημα ταξίδι συντροφιά
το φως του ήλιου τη φορά για με μια καλημέρα
κιθάρα μου γλυκιά


στο άκουσμα ένας σφυγμός για μένα καρδιοχτύπι
τραγούδι άφωνο αν πω το μέσα μου γελά
κι ο έρωτας της μουσικής ποτέ μα δεν μου λείπει  
στη δόλια μου καρδιά


η συντροφιά σου αγκαλιά διάλογος με πάθος
κουβέντες κάνουν οι χορδές καράβια στ’ ανοιχτά
τα όνειρα ελεύθερα χρησμοί πάντα με βάθος
τα μάτια μου κλειστά


η μελωδία σου κισσός τυλίγει τον κορμό μου
οι νότες πεταλούδες σου του Μάη σκηνικό
εικόνα τούτη σαν πνοή χαϊδεύει το μυαλό μου  
και 'γω ψηλά πετώ


κιθάρα συ έχεις καρδιά μα έχεις και αγάπη
μιλάς αλήθεια τη φορά σαν κλαις ή μου γελάς
δεν σε αλλάζω μάθε το με όλο το χρυσάφι
της γης σαν μου μιλάς


ο λόγος είναι μουσική ο ήχος σου το χρώμα
κι μουσική μέσα στο νου καθρέφτης της ζωής
μια σιωπή κάθε φορά το χάδι σου στο σώμα
ποτέ να μη χαθείς


ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ  



































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου