Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

ΚΑΙ ΓΩ Ο ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ

Και γω ο μικρούλης με σκέψη κοντράρω

τον γίγαντα κείνο που θέλει να πνίξει

εμέ και τους άλλους μικρούς και μεγάλους

δεν είμαι θεός


και όμως νικάω μακριά μου δεν πάω

εδώ θα καθίσω στο τέλος νικήσω

η σκέψη μου γίγας θα δω και το φως


ετούτος μου θέλει με βούτυρο μέλι

να τρώει την ώρα που άλλος πεινάει

συχνά μου γλεντάει χωρίς να σκεφτεί


τα πλούτη δικά μου εγώ κι Κυρά μου

καλύβα το σπίτι στο μπόι σπουργίτι 

ζωή όλο χάρη συχνά στο φεγγάρι 

ξαπλώνω με σκέψη χωρίς να’ χω κλέψει

ζωή όλο φως


και γω ο μικρούλης που έχω πορεία

μηδέν εφορία κοιμάμαι σε ίσκιο 

δροσιά πρασινάδας στον ήχο καντάδας

ρουφά ζωή 


κι αν έχω δυό φίλους τεράστια προίκα

αλήθεια τη βρήκα χρησμός όπου λέει

νερό όπου ρέει καθάριο θα πιώ


ΜΙΜΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ     


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου