Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ


Στο τραπέζι πάλι μόνος η γυναίκα μου πιο πέρα
η απόσταση δυό μέτρα ρε γκαρσόνι έλα μέτρα
τι θα πάρεις φωναχτά θα στα φέρω ναι σπρωχτά

τραπεζάκι με δυό ρόδες που τσουλάει μοναχό
φορτωμένο με ποτήρι με μπουκάλια και σαλάτες
θα τρακάρει σε διαβάτες να κυλάει πέρα δώθε
δεξιά αριστερά μέχρι να’ρθει ρε σε μένα έχω
φύγει για τα ξένα άστο φίλε θε ν’ αργήσω 
τη κοιλιά μου γω ταΐσω  σου χαρίζω τον κεφτέ
και γω νόμιζα πως κάνω ρε μαζί σου και σεφτέ 

είστε τρεις ο ένας όχι να καθίσει να πιο πέρα
σαν να είναι σαν λεπρός ε! ας φάει μοναχός
με δικό σας το κουτάλι το ποτήρι το νερό
το ψωμάκι η πετσέτα ας το κράτα και τα ρέστα

έχουμε δικό μας φέρει φαγητό και κατσαρόλα
μη σκοτίζεσαι ρε φίλε όπως βλέπεις τα’χω όλα
το τραπέζι θα πληρώσω και λαδόκολλα θα στρώσω
τον ιό για να τυλίξω όχι τώρα δεν θα βήξω  έχω
μάσκα και τραγιάσκα και οινόπνευμα για χέρια
χειρουργείο το τραπέζι κι μαρίδα μες στη μέση
άντε φίλε μου Ανέστη άμα γω  ρε σου ξανά’ ρθω
τρύπησέ μου ναι τη μύτη πιο καλά είναι στο σπίτι
όταν φύγει ο ιός κράτα θέση αν υπάρχει 
και θα σου ‘ρθω μοναχός
Μ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου