Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΙΔΗΣΕΙΣ



Εικόνες της σκέψης με χρώμα γαλάζιο
το φως του ηλίου γεμίζει καρδιές
σηκώστε τα χέρια να πιάστε  αστέρια
γλυκές ομορφιές

η γη μας γιορτάζει και τι δεν μας τάζει
ανοίξτε τα μάτια και πάρτε ελπίδες
ζωής σας ασπίδες άλλο το χθες

οι πρώτες ειδήσεις στ’ αυτιά μου με γέλια
η φύση κερνάει δυό νέες στιγμές
γελάω που βλέπω το φως των χρωμάτων
δεν ξέρω τι λες

γαλάζια γυναίκα μια θάλασσα μπέσα 
ποτέ της δεν κλαίει μα πάντα σου λέει
αν έχω το κύμα σε λίγο μπουνάτσα
κουβέντα μη λες

εικόνες ψυχής μου ειδήσεις μυαλού μου
η μέρα γελάει θεός μου κερνάει  κι αυτό
να μου φτάνει λουλούδια στεφάνι ωραίος
ο Μάης στολίζει καρδιές

αυτές τις ειδήσεις τις κάνω κορνίζα 
τους δίνω ελπίδα χαρά για να ζω
και παίζω τραγούδι του Μάη λουλούδι
με νότες στο πιάνο και φτιάχνω τη μέρα
χωρίς να μπλοκάρω το νου που ζητάει
κάπου να πάει ο δόλιος να ζει

Μ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ  

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου