Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΑΓΚΑ …..


Με τα μέτρα να γελάει όπου θέλει κάπου πάει
βγαίνει έξω δεν βαριέσαι είναι μάγκας το καυχιέται

ετρελάθηκε  ο μάγκας δεν ακούει για τα μέτρα
κάνει βόλτες αγκαλίτσα με Μαρία και με Νίτσα
ρε που πας ρε τα κορίτσια δεν σου πάνε ρε τα βίτσια
τον ιό δεν τον φοβάται στα παπούτσια του τον γράφει
μαύρα σύννεφα αστράφτει κι αν θα βρέξει τι μ’ αυτό
έχει λέει και παλτό
άντε γεια καλέ μου φίλε  μαύρε μου καημένε ήλιε
εβασίλεψες σε λίγο κι από δίπλα σου θα φύγω 
θα θυμάμαι τ’ όνομά σου δεν θα είμαι πια κοντά σου
αλαλούμ στην κοινωνία νέα μέτρα δυσκολία 
μόνο έτσι θα σωθούμε τον ιό αν σεβαστούμε 
πάρτε φίλοι μου τα μέτρα μη σας πάρουνε και μέτρα
οδηγίες να τηρείτε στο εξής έτσι θα ζείτε  
κάντε σπίτι μοναστήρι του ιού ναι το χατίρι

ρε Κινέζε θα σε πιάσω σου’ χω στήσει και καρτέρι
σίγουρα σε’ χω στο χέρι θα σε λιώσω μες στο μίξερ
θα σε κάνω αλοιφή να σ’ αλείψω στο ψωμί να σε φάω
δαγκωτό Κινεζάκι μου κοντό για να βγάλω και το άχτι
θα σε κάψω και στο τζάκι για να γίνεις φίλε στάχτη
και αν θέλεις παρελθόν 

Μ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου