Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

ΚΑΙ ΞΑΦΝΟΥ



Και ξάφνου στο σπίτι , η νέα συνήθεια 
αλήθεια η ψέμα θολό και το βλέμμα
οι ίδιες εικόνες φωνές οι κορόνες
καυγάδες μπουγάδες πάλι θα πλύνεις
σταυρόλεξα λύνεις σε βλέπω μπροστά μου
η ίδια κυρά μου ,
άλλαξε φάτσα τραγούδια σου φάλτσα 
κόψε μουρμούρα εξέταση ούρα !!
πάλι να πάρω ??
σίγα τον κουμπάρο εμένα ζαλίσει
 τα ίδια του λόγια 
φοβάται αρρώστια μην έχει ιό του 
ας το καλό του μη βλέπω κι
ακούω κανέναν δεν θέλω 
καλόγερος είμαι
δωμάτιο χώρος και μέσα ο ντόρος ειδήσεις
μη τούτο κονσέρβες σκορβούτο 
νεράκι της βρύσης και πάλι ειδήσεις
 μη κάνεις ετούτο
τα χέρια σου πλύνε σταυρόλεξα λύνε 
ζαλάδα τελειώνω ακούστε δηλώνω
          ………………………….
πάω μια βόλτα στον τάφο που έχω
να πάρω μια γεύση
πως θα’ναι σαν έμπω νεκρός στολισμένος
εγώ ο καημένος  αντίο Κινέζε    
τα λέμε μαζί 

Μ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου