Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ



Τα μάτια σου αγέραστα δυό λέξεις που διαβάζω
παιδί του νου ο έρωτας προδίδει μια ψυχή
κοιτώ τη Φώτο διαρκώς το όνειρο θαυμάζω
και γω μες στη βροχή

δεν ξέρω συ μα που κοιτάς μπορεί κρυφά εμένα
άσε τα μάτια ανοιχτά χατίρι στο ζητώ
και κοίταξε να μη τα δω ποτέ να είν’ κλαμένα
αφού τα αγαπώ

μεθά η σκέψη τη φορά αχόρταγα στο νου μου
το ξέρω είναι όνειρο καημός παρηγοριά
που λούζει το παράπονο με άρωμα φιλιού μου
να ήσουν πιο κοντά    

φύτρωσαν  σκέψεις για καλά πλοκάμια στο μυαλό μου
τα μάτια σου τα κρέμασα στο στήθος φυλαχτό
ξεχείλισε ο έρωτας να είν’ για το καλό μου
ευχές για σε κρατώ

και της αγάπης το φιλί το κάνω χελιδόνι
για να πετά ελεύθερο στου νου τον ουρανό
και να κουρνιάζει στη καρδιά ποτέ να μη παγώνει
τα μάτια σου κοιτώ

ΜΙΜΗΣ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου