Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

ΞΑΝΑ ΜΑΘΗΤΗΣ


Γέρνω το σώμα μου ζερβά το χρόνο μου μπατάρω
ξανά σχολειό μου θυμηθώ θυμάμαι τα παλιά
χαρτί μολύβι θα κρατώ τη σάκα μου θα πάρω
δυό γράμματα ξανά

έλα μικρέ και κάθισε στο πρώτο το θρανίο
και να κοιτάς το δάσκαλο και μη ζητάς να φας
η πρώτη τάξη δύσκολη πρωτόγνωρο βιβλίο
και πάψε να μιλάς

μολύβι μύτη πλακουτσή το δάγκασες το βλέπω
να γράψεις δήθεν προσπαθείς μουτζούρα στο χαρτί
και γω που είμαι δάσκαλος κοντά σου θε να στέκω
να μάθεις τη γραφή

μα ο μικρός στον κόσμο του παιχνίδι όλη μέρα
τι βάσανο και τούτο δω κουδούνι δεν χτυπά
που είσαι έλα γρήγορα και πάρε με πατέρα
κολύμπι στα βαθιά

να μη κοιτάξω δεξιά ζερβά απαγορεύει
ο δάσκαλος ο αυστηρός συνέχεια μιλά
κι ο διπλανός μου να σκουντά σαν κάτι να γυρεύει
τη σάκα μου τραβά

μια τάξη όλο κίνηση φωνές και πανηγύρια
οι τελευταίοι μοιάζουνε σαν παιδική χαρά
ακούστε όλοι σεις μικροί ξεχάστε τα χατίρια    
ο δάσκαλος μιλά

κι όσο μιλά ο δάσκαλος  αλλού αυτός σφυρίζει
να φάει θέλει το ψωμί διάλλειμα χτυπά
σαΐτα τρέχει στην αυλή κι αρχίζει να τσιρίζει
μια μπάλα να κλωτσά

αχ ρε σχολειό μου κράτα με για χρόνια μες στη τάξη
να μη γεράσω γω ποτέ το λέω με καημό
κι αν μου ζητήσει η ζωή εμένανε να θάψει
ο τάφος μου εδώ

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ


































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου