Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

ΧΡΩΜΑ ΓΑΛΑΖΙΟ





Κύμα γαλάζιο όνειρο βαρκούλα στ’ ακρογιάλι
μαΐστρος άνεμος πνοή και γω στην κουπαστή
η θέα σκέψη παιδική στο σήμερα μια ζάλη
ετούτη η στιγμή

ιδρώτας άσπρος ξέρανε αλάτι στο κορμί μου
παράξενη η στάση μου στην άμμο περπατώ
κύμα ρηχό το χάδι του βουτιά και το κουπί μου
με έκσταση κοιτώ

γαλάζιο τούτο θύμηση εικόνα που δεν σβήνει
γυρνώ στα πίσω σκέφτομαι ξεθάβω μυστικά
ο νους μου μέθυσος θα πει αγάπες όπου πνίγει
πληρώνω ακριβά

βάρκα γαλάζια άραξε η άγκυρα σκουριάζει
κοιτά αμήχανα θα πει οι άλλοι μια σιγή
φιγούρες μείναν γραφικές για μένα το μαράζι
γνωστή η συνταγή

γλάρε εσύ όπου πετάς κι από ψηλά με βλέπεις
έχω δυό λόγια να σου πω του νου μου μυστικά
κατέβα κάτω να χαρείς μη βιάζεσαι μη τρέχεις
για κούρνιασε σιμά

και μη ρωτάς δεν θα σου πω για σκέψη π’ αρμενίζει
παρά μονάχα συ αν θες χαιρέτα νοερά
μία πηγή στη θάλασσα που πάντα αναβλύζει
χρώμα γαλάζιο φίλε μου
σε τούτα τα νερά

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου