Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

O MAΣΚΑΡΑΣ



                        

Μασκαράς εγώ θα γίνω και την μούρη μου θ΄αλλάξω
κ΄ό,τι βρω εγώ μπροστά μου, με την μιά θα το αρπάξω
πρώτα  πρώτα  θα ζητήσω, από όλους μιά βοήθεια
κι αν το κόλπο τούτο πιάσει , θα το κάνω και συνήθεια

όπως έχω καταλάβει , πρέπει να ‘σαι  μέγα  λέρα
να την βγάζεις συ ρε φίνα , καθαρή  όλη  τη  μέρα
προσπαθούσα γω  το ήθος , χαμηλά αυτό μη πέσει
και βρισκόμουν 'γω χαμένος , να μην  έχω  ούτε θέση

έτσι ξύπνησα στ΄αλήθεια κι ότι βρω εγώ βουτάω
τη σακούλα μου γεμίζω , να 'χω έστω για να φάω
το σοφίστηκα  ωραία , όμως το’ πανε απάτη
δεν μού είπανε  στ΄ αλήθεια , τι ορίζει ή αγάπη

κι αν εγέρασα ρε κόσμε  και δεν είδα  το σωστό
μάλλον βρίσκεται ετούτο , στο δικό μου το γραπτό
μού ζητάτε  νά΄ρθω τώρα , να’ χω ήθος να ‘ χω τάξη
θα΄ ερχόμουνα  στ’ αλήθεια , αν το έβλεπα στην  πράξη

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου