Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Η ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΙΑ



       

Φεύγει ο νους μου στα παλιά στα όμορφα τα χρόνια
σειρά τα σπίτια χαμηλά γνωστή κι γειτονιά
ο στοχασμός της μοναξιάς η σκέψη μου συμπόνια
να’ρχόσουνα ξανά

εικόνα τούτη όνειρο μια στάμπα στο μυαλό μου
ο χρόνος εσταμάτησε αγιάτρευτη πληγή
η θύμηση σαν αύξησε το δόλιο τον σφυγμό μου
το μέσα μου μιλεί

μια μουσική γραμμόφωνου η γρίλια μισό κλείνει
το μάγουλο ακούμπησε σαν θέλει κρυφοδεί
τον έρωτα που στέκεται ω! νεαρά ωδύνη
η πρώτη η στιγμή

δυό γιασεμιά συμπλήρωμα ο έρωτας στολίζει
μία καρδιά στα σύννεφα τι όμορφη ζωή
κι γειτονιά μου η παλιά χρυσό να σου χαρίζει
ο θάνατος ν’ αργεί

εξώπορτα με πόμολο ο μπρούντζος να γυαλίζει
η αρχοντιά αμπόλιαστη κρατά μια ομορφιά
κι ο στύλος ο λεβέντικος τον τοίχο να φωτίζει
ο δρόμος σιωπά

κι μυρουδιά της γειτονιάς που κρύβει θησαυρό της
υψώνει λάβαρο χρυσό μεθά και τα παιδιά
κι ο ποιητής σαν θα βρεθεί σκλάβος εις το πλευρό της
ξεχνά και τα γραπτά

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ   





























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου