Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

ΤΑ ΜΠΛΕ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ ΛΙΜΝΗ ΜΟΥ







Το χτένισμά σου λίμνη μου τα μάτια σου παγίδα
το χάδι σου ανάλαφρο μια κάλμα ομορφιά
αντίγραφο σαν έψαξα ποτέ μου πια δεν είδα
για με μια ζωγραφιά

Μεσολογγίτισσα κυρά το μπλε σου φόρεμά σου
μπλεδίζουνε τα μάτια σου ζωγράφε που κοιτάς
μοντέλο στέκει κει μπροστά μωρέ το όραμά σου
σε βλέπω ν’αγαπάς

πανιά φουσκώνεις κάτασπρα μια πινελιά π’αφρίζει
δυό γλάροι στον ορίζοντα αρμύρα καταγής
απλόχερα η φύση σου το κάλλος σου χαρίζει
τα μπλε σου σαν φορείς

τα μπλε σου μάτια λίμνη μου ρουφούν αρμύρας στάλας
ατέλειωτο το πλάτος σου και γω στην κουπαστή
σε μελετώ κάθε φορά σαν σκέψη μιας δασκάλας
γλυκιά μου καλλονή

σύννεφα μπλε στολίζουνε τον ουρανό που στέκει
η ιστορία έγραψε με γράμματα νερού
ένα σπαθί εκύρτωσε στον ώμο το τουφέκι
μια πόλη θαυμασμού

όσο και αν προσπάθησαν τα μπλε σου ξεθωριάσουν
που κόκκινα τα βάψανε με αίμα λευτεριάς
τα χρώματα δυνάμωσαν και να που θα θαυμάσουν
τα μπλε σου σαν φοράς

ΜΙΜΣ Χ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
  































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου