Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

ΑΝΟΙΞΑ ΤΟ ΕΝΑ ΦΥΛΛΟ







Άνοιξα το ένα φύλλο την εικόνα σου να δω
λίμνη συ όπου φλερτάρεις να σου πω το σ'αγαπώ
ομορφιά μου συ γαλάζια με διάφανο κορμί
μαγνητίζεις τη καρδιά μου σαν μου στέλνεις το φιλί

γράφω λέξη στο βουρκάρι να την κρύψω μη τη χάσω
στοχασμός κάθε φορά μου στο κορμί σου γω να φθάσω
την αρμύρα σου χαϊδέψω με αλάτι γω ασπρίσω
στα κρυφά μες στο σκοτάδι με γαϊτα θα γλιστρήσω

είδωλο μέσα στη σκέψη ταραχή μου κάθε βράδυ
μια ανταύγεια ζωγραφίζει το κορμί σου το φεγγάρι
άσπρο πέπλο Αλυκές  σου ένα χιόνι που δεν λιώνει
ένας γλάρος που πετάει στο παράθυρο ζυγώνει

ταχυδρόμος του αέρα δυό πελώριες φτερούγες
μια κραυγή το μήνυμά του το προδίδουν οι φιγούρες
δύο στάλες απ’ αρμύρα δεν κρατώ τα δάκρυά μου
το παράθυρο κοιτάω πόσοι χτύποι η καρδιά μου

θε ν’ ανοίξω τ’άλλο φύλλο να φωνάξω να ξυπνήσω
ν’ ανταρέψω τη γαλήνη βοτσαλάκι να σου ρίξω
για να κάνω δυό κυκλάκια να γελάσεις να κοιτάξεις
το παράθυρο που στέκω σαγαπώ να μου φωνάξεις


ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου