Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

ΒΟΥΝΟ ΨΗΛΟ




Βουνό εσύ μικρός εγώ μια στάση ξεκουράζω
κορμί μου γέρικο θαρρώ μια σκέψη τριγυρνά
το μπόι σου μα το θεό σε ξέφωτο θαυμάζω
δυό έλατα ψηλά

στο βάθος κάποιος αετός κάνει πως με κοιτάει
φτερό τ’ ανέμου ο χορός μπαλέτο ξεκινά
πελώρια φτερά μια αγκαλιά στο χάος να πετάει
αστρίτης η ματιά 

δροσιάς αέρας χάδι σου ανάσα μου γεμάτη
να τραγουδήσω προσπαθώ φοβάμαι μη χαθώ
στο πράσινό σου φόρεμα στην όμορφη ελάτη
κοντά θα ξαναρθώ

στα μονοπάτια χάνομαι ραγάδες του κορμιού σου
και τα πλευρά σου γραμμωτά συνθέτουν φορεσιά
σαν περπατώ αισθάνομαι να νοιώθω τους σφυγμούς σου
σε θρόισμα βοριά

ψηλό βουνό μια ομορφιά ξεφεύγω κάθε ώρα
σε άλλο κόσμο περπατώ  σε άλλη ναι ζωή
σαν μου μιλούν τα δάκρυ βροχή σου και η μπόρα
μορφή μου ταπεινή

ΜΙΜΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου