Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 1821



Γιουρούσι κάνω ρε παιδιά στα ρούχα μου αέρας
μπράτσα γυμνά τα στήθια μου ασπίδα στον εχθρό
τα πόδια μου γοργόφτερα δυό δρασκελιές μιας ξέρας
τον Τούρκο τον νικώ

Ελευθεριά ή θάνατος ΄ή τώρα ή ποτέ μου
είκοσι ένα γράφτηκε με αίμα που πονά
τον όρκο όπου έδωσα σε λάβαρο θεέ μου
φυλή όπου νικά

μια φούχτα όλοι στ’ άρματα τον γίγαντα κοντράρουν
ψυχή μπαρούτι ζύμωσαν τα βόλια τους σκληρά
και τον δυνάστη που μυζά νικούν και τον μπατάρουν
επάνω στα βουνά

η γη ετούτη μάνα μας εσάς δεν σας γνωρίζει
το χάδι σας περίεργο μπαμπέσικο πικρό
ο ύπνος σας που χάθηκε αρχίζει να φωτίζει
με φως ηρωικό  

είκοσι ένα γράφτηκε σημαίες ματωμένες
κορμιά σε τάφους μπήκανε ιδέα ζηλευτή
μανάδες χωρίς δάκρυα και όμως πονεμένες
ελεύθερη ζωή

πατρίδα μου η ώρα σου γλυκιά ζωή να πίνεις
που τ’ όνειρο ζωντάνεψε ανάσα σου κραυγή
καλύτερα μιας ώρα σου ελεύθερη να μείνεις
παρά σε φυλακή

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ




























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου