Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ


               
Νερόσπιτα χτενίζονται σε θάλασσα καθρέφτη
ξηρά νερό μπερδεύτηκε κι αυτή μια αγκαλιά
εικόνα τούτη διαλεχτή κειμήλιο για κλέφτη
δυο βάρκες στα ρηχά

μια σιωπή που σέβεται το θέμα δεν μιλάει
κι ο θεατής αμίλητος κρατά αναπνοή
μετρά σπιτάκια στη σειρά κι ο νους του κάπου πάει
ηρώων η κραυγή

πόλη εσύ μου κάρφωσες το χρόνο στο ωραίο
δεν άλλαξες κρατήθηκες σαν ύπαρξη μορφής
στο σήμερα μου σήκωσες καλαμωτής στηθαίο
να μη μου μπολιαστείς

νερό αρμύρας πότισμα οι δρόμοι σου κανάλια
ένα προζύμι ο πηλός μ’ αλάτι στο μυστρί
κι μπουκαδούρα του νοτιά σε σφίγγει σαν τανάλια
και συ μια καλλονή

πόλη παλιά χρυσάφι μου το θέμα για ζωγράφους
το χρώμα βάφει στεναγμούς κερνά μια ταραχή
κι αν πάει πίσω νοερά σε κάποιους άλλους τάφους
ακούει μια κραυγή

πόλη εσύ που λούζεσαι που προχωράς μονάχη
ξαπλώνεις το κορμάκι σου σε αρμυρό νερό
λικνίζεσαι κάθε φορά θυμίζοντας το στάχυ
σε νοερό χορό

παλιά μου πόλη κάδρο μου σε τοίχο κρεμασμένη
τι να σκεφθώ και τι να πω πονώ μα δεν μιλώ
σαν φυλαχτό σε κράτησα μες στη ψυχή κρυμμένη
αφού σε αγαπώ

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

























































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου