Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΤΡΕΛΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΑ






Τρελή μικρή πολύχρωμη του κάμπου ξελογιάστρα
λουλούδι συ που τρέλανες κρατάς το μυστικό
η φλόγα σου που άναψε μας έκαψε και τ’άστρα
μικρό μου θηλυκό


δυο μάτια συ παράξενα στολίζουν τα φτερά σου
μία μορφή το άνοιγμα πετάς εδώ και κει
τρελή ποτέ δεν ηρεμείς έλα στα συγκαλά σου
να πάρουμε φιλί


απόχη τρέχω για να βρω σε λίγο να σε πιάσω
για να σε κάνω στόλισμα στο πέτο μου χρυσό
και τον καημό μου στα κρυφά εγώ να ξεγελάσω
αφού σε αγαπώ


λουλούδι που εμέθυσε διαβάτη το βαπτίζεις
του δίνεις νέο όνομα νονά τρελή χαρά
και το μεθύσι στα κρυφά με πείσμα το χαρίζεις
να θέλει αγκαλιά


αχόρταγα ρουφάς γλυκό το κλέβεις μες στο κάμπο
μπολιάζεις άνθη στα κρυφά χωρίς να τα ρωτάς
κι αν σε ρωτήσουν απαντάς λες κι είσαι ένας Ράμπο
πουλάς και τσαμπουκά


για πρόσεχε μικρό εσύ ο χρόνος σου μικραίνει
ότι προλάβεις σήμερα το αύριο θνητό
και κοίτα κακομοίρα μου τον ήλιο όπου βγαίνει
να πεις ευχαριστώ


ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου