Πέμπτη 8 Αυγούστου 2019

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ


   

Μεθώ με το βλέμμα σάρκα και αίμα
τα μάτια καρφώνει τη σκέψη μου λιώνει
σαν όνειρο κείνο αόρατος πίνω
γλυκό της πιοτό

το βλέμμα πληρώνω μπροστά της σαν στέκω
ζηλεύω φιγούρα αφήνω το νου μου
ταξίδι ονείρου το τέλος απείρου
κοιτώ

τα μάτια της βλέπω το νου μου αφήνω 
ξεχνιέμαι ρεμβάζω τη σκέψη διαβάζω
διστάζω να γράψω μέχρι ν’ανάψω
το λίχνο εκείνο που φέγγει τον οίστρο
δειλά
την έμπνευση θέλω να γράψω βιβλίο 
του έρωτα ποίημα του στίχου το ρήμα
που λέει γλυκιά μου σε θέλω σιμά μου
να ζω και να βλέπω το βλέμμα σου κείνο
μεθώ αφού πίνω το νέκταρ που είναι
αφιόνι σαν χιόνι νιφάδα που πέφτει
και φτιάχνει το κάλλος που λέει θαυμάστε
τα μάτια ετούτα βιτρίνα της σκέψης 
μέχρι να κλέψεις αυτό που δεν βλέπεις
κρυφά

ΜΙΜΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ   








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου