Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΝΗΜΗΣ




Βούρκος και βούρλα στα ρηχά
αφρός ξανθός σαν κύμα
κοχύλι άδειο πέθανε
μαΐστρος που φυσά
και γω στην άκρη να κοιτώ
αλήθεια μα τι κρίμα
ξανά αναπολώ

ρολόι τώρα μπάταρε
και έδειξε εικόνες
και γω παιδί ξυπόλητο
στη γλίνα να γλιστρώ
βαρκούλα αυτοσχέδια
μια τάβλα δίχως ρόδες
τις ώρες να μετρώ

ω! χρόνια κείνα παιδικά
ω! γλάροι που πετάτε
μπερδεύετε τα σύννεφα
τα κάνετε θολά
και άφωνα φωνάζετε
εικόνες μα που πάτε
ελάτε πιο κοντά

τυλίξτε σκέψεις χρώματα
στιγμές όπου δεν σβήνουν
δώστε ζωή στη σάρκα σας
και πνεύμα μα και νου
και κάνετε τα νιάτα σας
χαρές πάντα να δίνουν
σε σκέψεις του καημού

και συ γλυκιά μου πρόδωσες
τα μάγια της καρδιάς μου
τσιγγάνα Λιμνοθάλασσα
τη μοίρα μου μη λες
το τι ζητά κάθε φορά
βουβά η αφεντιά μου
το ξέρεις και δεν κλαις

άστο στο κύμα τρέμουλο
πορεία του ανέμου
φεύγει μονάχο χάνεται
μα έρχεται ξανά
κάθε φορά ίδια μορφή
το ξέρεις συ καλέ μου
πληρώνω ακριβά

ΜΙΜΗΣ Χ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ






















































 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου