Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ



                   
Μικροί μεγάλοι στο γιαλό στο ήρεμο το κύμα
το καλοκαίρι μας κερνά χαρές θαλασσινές
κι όποιος δεν χαίρεται πονά αλήθεια μα τι κρίμα
ετούτες τις βουτιές


φίλοι εσείς της θάλασσας γνωστά ψαρέματά μου
περίεργα στο δόλωμα ζητάτε λιχουδιές
ετοίμασα τα δίχτυα μου και τ’ άλλα σύνεργά μου
καλάμια πετονιές


ψαθάκι άσπρο μια σκιά σε βράχο γω καλάρω
μαλάγρα ρίχνω στο νερό τα ψάρια για να ‘ ρθουν
στο βάθος πλοίο χαιρετά μια κάπνα το φουγάρο
δυό γλάροι χαιρετούν


γαϊτα ετεμπέλιασε μου ξάπλωσε στην άμμο
ο ήλιος μου εστέγνωσε τα φύκια στο γιαλό
και το αλάτι άσπρισε σαν νυφικό σε γάμο
με σκέψη κολυμπώ


ψάρια χταπόδια αχινοί καβούρια αστερίες
φίλοι εσείς σε θάλασσα που πάντα αγαπώ
από μικρός εδιάβαζα βιβλία ιστορίες
σε μνήμες που κρατώ


το δόλωμα ξεχάστηκε και γω ονειροπόλος
το ψάρεμα απέτυχε δυό στίχοι στο μυαλό
τα ψάρια με ξεγέλασαν εβούλιαξε κι ο μόλος
και γω σας χαιρετώ


ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ










































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου