Κυριακή 3 Απριλίου 2016

ΟΙ ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ



Σκέψη φωτιά μέσα στο νου περίπατος στον κάμπο
μια μοναξιά ολόγυρα και γω να μη μιλώ
δυο βήματα στην εξοχή μικρός εγώ να λάμπω
έτσι όπως κοιτώ

νεκρή η θάλασσα με φως στρωσίδι με λουλούδια
μια αύρα σαν το χάδι της η αίσθηση τρελή
μέσα στο νου οι νότες μου της άνοιξης τραγούδια
μια άλλη εποχή

στεφάνι φτιάχνω νοερά στον τοίχο το κρεμάω
αναπαράσταση θα πω το θέμα προκαλεί
τα χρώματα ανάκατα στη λογική χρωστάω
εξήγηση τρανή

λουλούδια που φυτρώσατε στη σκέψη μου πληρώνω
τα νιάτα μου εμπέρδεψα με χρώμα στο χαρτί
τον πίνακα εμαύρισα σχεδόν εγώ λερώνω
το έργο δεν μιλεί

μια μουσική υπόκρουση το νόημα ταξίδι
κι ο καλλιτέχνης ασκητής στο κόσμο του θα ζει
κάθε φορά αόριστα παλάτια θε να χτίζει
ο νους του έτσι ζει

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ









































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου