Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

ΑΘΑΝΑΤΑ ΓΡΑΠΤΑ







           

Μέσα σε σκέψεις και χαρτιά εκεί εγώ θα ψάξω
θ’ανακατέψω τα γραπτά λυχνάρι μου το φως
όρκους και λόγια που’γραψα ξανά θε να κοιτάξω
να γίνω πιο σοφός

Θαμπές εικόνες λιώσατε στου χρόνου το συρτάρι
στιγμές που πόνεσα εγώ κειμήλια χρυσά
κομμάτια που ξεχώρισαν σαν μουσικής δοξάρι   
αθάνατα γραπτά

παλιά ζωή χρυσόδετη κορδέλα συ δεμένη
βαριά γραπτά ασήκωτα σελίδες μυστικές
στιγμές καλές στιγμές κακές ουσία πονεμένη
θυμίζουνε το χθες

γραπτά που γράφτηκαν κρυφά θα μένουνε κριμένα
θα διαβαστούν κάποια στιγμή του τάφου σιωπή
λόγια σοφά μια συντροφιά με δέρμα πια δεμένα
ο χρόνος θα τα βρει

λέξεις εικόνες όνειρα ανάσες αγωνία
φτώχια και πλούτος παν μαζί αλλάζουνε μορφή
μπερδεύουνε εμφάνιση γραπτό παραφωνία
φαλτσάρει η γραφή

αθάνατα πως μείνατε χωρίς να σας διαβάσουν
χωρίς μιλιά εζούσατε ανάσα σας θαμπή
κρυφτήκατε χωρίς φωνή ο κίνδυνος βιάσουν
με την καταστροφή

θα σας κρατήσω μια ζωή μέχρι να λειώσει η σάρκα
απ’ την αρχή θε να διαβώ με νόημα τρανό
το δρόμο κείνο που πονά μέσα στο νου η τσάρκα
βιβλίο μου παλιό

και ο εκδότης που μιλά μια προίκα σας αφήνει
παράδειγμα το γράψιμο ουσία η ζωή
κι ο αναγνώστης αν μπορεί το θέμα μου ας κρίνει
ελεύθερο κλουβί

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου