Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

ΑΛΛΑΖΩ ΣΚΕΨΗ

                          


          
Αλλάζω σκέψη πριν τώρα να βρέξει
οι νέες ιδέες ξυπνούν μες στη νύχτα
τα όνειρα λένε δικά τους τερτίπια
σε πόσα ξενύχτια εγώ ξαγρυπνώ 


αρχαίες ιδέες σκουριασμένα μου λόγια
τα ίδια για χρόνια μαλλιά μου σαν χιόνια
με κούρασαν τόσο χωρίς να το νιώσω 
αυτό που ζητώ


αλλάζω τη σκέψη ο ίσκιος μου φέγγει
μου δείχνει εικόνα κρυμμένη από χρόνια
με λόγια που λένε δυό μάτια που κλαίνε
κοντά σου ναι είμαι δικός σου ο ίσκιος
γλυκιά συντροφιά


η νέα μου σκέψη χωρίς να μουσκέψει
με δάκρυ το νου μου εμένα ξυπνάει
αλλού θα με πάει χωρίς να ρωτάει
αν ΄γω συμφωνώ 


γι αυτό και επιμένω στη νέα μου σκέψη
τη κάνω μια πράξη πριν τούτη μου φράξει
το στόμα που λέει μα ξύπνα καημένε 
μικρέ κοιμισμένε  να δεις την αλήθεια
χωρίς παραμύθια το έργο θα παίξει
σε λίγο πριν φέξει κι μέρα  φανεί


Μ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
  






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου