Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

ΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ




Πλένω χέρια  πλένω  πόδια πλένω ψάρια και χταπόδια
πλένω όλες τις μπουγάδες τρώγω μόνο ριγανάδες
πλένω τοίχους και παντζούρι και νερό από παγούρια
μένω μέσα και τα παίρνω στο κρανίο τα μυαλά
έχω πάρει σελοτέιπ και κολλάω χαραμάδες για
να είμαι ασφαλής να μη μπούνε α’ την Κίνα οι
μπαμπέσικοι ιοί παξιμάδια ριγανάδες για
φαί μόνο χουρμάδες έχω χάσει και κιλά
 πλάκα έχω τη  κοιλιά
παντελόνια και σακάκια και πουκάμισα καλτσάκια
όλα πλένε εις το σώμα έχω χάσει και το χρώμα
χλεμπονιάρης τώρα μοιάζω και φωνή μωρέ δεν βγάζω
ότι έχω γω να πω μια μουτζούρα στο γραπτό
η γυναίκα μου τα ίδια των παιδιών ναι τα παιχνίδια
μου κρατάνε συντροφιά ρε καημένα γηρατειά
ένα σώμα ρε σπαθάτο στο τραπέζι άδειο πιάτο
όλο σούπες μακαρόνια και ανύπαρκτα τα ψώνια
μια κονσέρβα για το Πάσχα σουβλιστή εις την αυλή
για σαλάτα πρασινάδα θα κλαδέψω γιασεμί .
δεν το βλέπω να την βγάζω μέχρι φίλοι τη Λαμπρή
η γυναίκα μου φωνάζει μου θυμίζει κατοχή
το δελτίο απομένει ένας ένας στη γραμμή
σήμερα μόνο οι άντρες αύριο μόνο γυναίκες
θα ψωνίζουν στη σειρά θα ζυγίζονται τα ψώνια
το πολύ δύο κιλά
ρε ιέ πολύ θα κάτσεις για να ξέρω τι θα κάνω
τάχω πάρει στο κρανίο με μπαλτά θα σε ξεκάνω
ξέρω όμως που συχνάζεις ρε Κινέζε φουκαρά
θα’ρθω τώρα να σε κάνω κομματάκια ρε κιμά


Μ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου