Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

ΜΙΑ ΠΑΡΛΑΤΑ

 
Και γω πετώ και χάνομαι
γυρίζω τον κόσμο μυρίζω το δυόσμο
χαρίζω αγάπη χαρίζω φιλιά
σηκώνω μαντίλι σινιάλο σου κάνω
το νόημα πιάνεις μια τρέλα κοντά μου
δυό βήματα κάνε γιατί μου αργείς

αγάπης τα λόγια γραμμένα για σένα
φευγάτα τα τραίνα σφυρίζουν αέρας
φυσάει το πάθος  ζητάει το νέκταρ
που στάζει μαράζι σε ψάχνω σε βρίσκω
σε χάνω μου φεύγεις μα που να πηγαίνεις
μονάχη τα βράδια πυκνά τα σκοτάδια
γιατί

χτυπάς μία πόρτα όπως και πρώτα
θυμίζεις αγάπες ημέρες χορτάτες
τρελή μου γυναίκα είσαι το δέκα
μα χάνω το ξέρεις γούρι δεν φέρνεις
γιατί

είμαι αθώος το ξέρεις δεν θέλεις
συχώρια να δώσεις και πάλι ενώσεις
καρδιές χωρισμένες σελίδες γραμμένες
αγάπη σε στίχους λέξεις σε τοίχους
με νόημα μόνοι μπαλόνι φουσκώνει
το πάθος εκείνο το ξέρεις σκοτώνει
μα δίνει πολλά

ΜΙΜΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου