Τρίτη 28 Μαΐου 2019

ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΚΑΛΠΗ


Βλέπω κόσμο τα μπερδεύω βλέπω κάλπες στη σειρά
που ψηφίζω ρε λεβέντη βλέπω τρεις πρώτη φορά
πάρε δέκα τι! πετσέτες βάλε τώρα και σταυρό
ψάξε όνομα σπαθάτο να θυμίζει στρατηγό

τα διαβάζω ένα – ένα τα μπερδεύω ο καψερός
έχω γύρω μου χαρτάκια ευτυχώς που το κρατώ
πρώτη κάλπη για το δήμο άλλη κάλπη για Ευρώπη
ριχτό φίλε μου στη πρώτη

έβαλες και το σταυρό σου όχι τρείς παρά ,τριακόσιους
για να βγουν’ όλοι ξανά έχουν έργο τελειώσουν
γρήγορα πριν μετανιώσουν

και το βράδυ τους μαυρίζω ψηφοδέλτια χωρίζω
ένα πάνω ένα κάτω άλλο βάλτο δεξιά
μη μου κάνεις ρε το λάθος  γιατί έφαγες μπουνιά

πέρασε η άλλη μέρα έφθασε και η εσπέρα
αποτέλεσμα κανένα μάλλον έγκυρο το ένα

είναι άκυρο δεν είναι -είναι γνήσιο μωρέ
απορώ μα ποιος γιορτάζει το μυαλό μου κάπου μπάζει
πάρτε τα από μπροστά μου έχω χάσει τα μυαλά μου

ΜΙΜΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου