Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ








Λουτρό το βλέμμα σαν κοιτώ
γαλάζιο κυπαρίσσι
το όνειρο είν’ ζωντανό
δεν θέλω να ξυπνώ

δυό λόγια όλα μες στο νου
ακούω τις φωνές σου
μια τρέλα η εικόνα σου
σε σκέψεις θα πνιγώ

λίμνη εσύ νεράιδα μου
γαλάζιο μου λουλούδι
περνώ τη σάρκα σου εγώ
μιλώ με την καρδιά

ορίζοντας ασάφεια
τα χρόνια πάλι μπρος μου
παιδί το σώμα έγινε
πετώ απ’ τη φωλιά

προσκέφαλο είν’ η ζωή
κρεβάτι η λαχτάρα
πάλι το όνειρο αυτό
εμέ ταλαιπωρεί

δυό φύλλα τώρα ανοιχτά
το φως και το γαλάζιο
σαϊτα γίνομαι κρυφά
κανείς δεν θα με δει

θα καρφωθώ στη σάρκα σου
εσένα να πονέσω
να σου θυμίσω τα παλιά
γλυκιά μου καλλονή

κι αν θέλεις χαμογέλασε
και στείλε μου μαντάτο
με γλάρο θαλασσόπουλο
δυο λέξεις στη ψυχή

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ



















 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου